dimarts, 9 de juliol del 2013

Crema de llimona

Aquestes són unes postres molt refrescants, fàcils i ràpides de fer... (i també molt econòmiques, que tot s’ha de mirar!). 

Es fan en un moment, i no cal preparar-les amb molta antelació, perquè els ingredients ja els tenim a la nevera. O sigui que són ideals quan ens ve de gust quelcom refrescant però no tenim gaire temps (o no tenim moltes ganes d’estar a la cuina!). 







Ingredients:     Iogurts naturals (mínim 1 i mig per persona)
                         Llet condensada (1 cullerada per iogurt)
                         Llimones

Preparació:
Ratllem la llimona i l’expremem.
A un bol o una enciamera s’aboquen els iogurts. Jo acostumo a posar com a mínim 1 iogurt i mig per persona, perquè sinó trobo que surt molt poca quantitat (per fer les 2 copes de la foto, vaig posar 4 iogurts).
Afegim la llet condensada  i el suc i la pell ratllada de la llimona. Ho remenem perquè es barregin bé tots els ingredients (ho podem remenar amb un batedor o amb la batedora de varetes).
Repartim la barreja en copes de gelat i les posem a la nevera.
Es serveix ben fred.
Bon profit!

 

La quantitat de llet condensada i de llimona depèn de si ens agrada més o menys dolç i amb més o menys gust de llimona. Jo ascostumo a tastar la barreja abans de posar-la a les copes per si cal afegir més llet condensada o més llimona.




3 comentaris:

  1. Que bones, marta! jo m'ho apunto ara mateix, perquè ja tinc tots els ingredients a la nevera, només falta convertir-ho en realitat! Petons

    ResponElimina