dissabte, 23 de febrer del 2019

Pastís de formatge del Gordon Ramsay

M’he adonat que fa molt que no poso una recepta de postres, i no serà perquè no n’hagi fet... O sigui que avui toca pastís!. De formatge, i concretament, del Gordon Ramsay

Aquest pastís el vaig veure en un dels seus programes del Canal Cocina i tenia tan bona pinta que en vaig prendre nota per fer-lo. És molt senzill i ràpid de fer, i està boníssim.

Ell barreja gerds amb la massa, però jo no n’hi vaig posar i la veritat és que va quedar molt bé. Suposo que també es podria cobrir de melmelada de gerds o de maduixa... Ho hauré de provar la propera vegada que el faci!






Ingredients:     550 g de formatge crema (tipus filadelfia)
                         160 g de sucre
                         3 ous
                         2 cullerades de farina
                         Pell de llimona ratllada

                         Opcional: 200 g de gerds (jo no els hi vaig posar)


Elaboració: 

Encenem el forn a 180º C.

Posem els ous en un bol i els batem. Els reservem.

Posem el formatge i el sucre en un bol i ho batem fins que tinguem una mescla homogènia. 






Aleshores afegim els ous a poc a poc mentre seguim remenant. 

Afegim la farina i la pell de llimona ratllada. Ho remenem bé, fins que quedi tot ben integrat. 

Si hi volem posar gerds, aleshores és el moment d’afegir-los i barrejar-ho bé.

Aboquem la barreja a un motlle rodó de 23 cm de diàmetre folrat amb paper de forn. 

Sacsegem el motlle perquè el contingut es reparteixi bé. 





Ho posem al forn fins que estigui quit (uns 35’ aproximadament, segons el forn).





Quan estigui cuit, el treiem del forn i el deixem refredar a sobre una reixeta.

Un cop fred, el desemmotllem i ja el podem tastar…


 



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada