dimecres, 6 de desembre del 2017

Pollastre al vermut


Aquesta recepta la vaig veure al programa de Canal Cocina “Cocinamos contigo” i me la vaig apuntar per fer-la. Semblava una d’aquelles receptes senzilles, ràpides i “resultones”. 

No em vaig equivocar!. L’altre dia la vaig fer i va ser tot un èxit. Un la recomano. 

Jo la penso repetir aviat...








Ingredients:   1 kg de pollastre fet a trossos
                       2 cebes de figueres grosses
                       200 ml (1 got) de vermut negre
                       1 branca de romaní
                       Oli d'oliva, sal i pebre negre

 

  
Elaboració: 

Salem i empebrem el pollastre.

Posem una cassola al foc amb una mica d’oli. Quan estigui calent, hi posem els trossos de pollastre, primer amb la pell cap avall, i els enrossim.




Mentrestant, tallem les cebes a trossets una mica més grans que per fer sofregit. Les salem.

Quan el pollastre estigui ros, hi afegim les cebes i ho deixem coure a foc suau uns 25’.




 Aboquem el vermut i ho remenem bé. 





 
Afegim la branca de romaní i ho deixem coure uns 10’ més, fins que el pollastre estigui cuit.




I ja està!









1 comentari: